12 maj 2016

MAGISK MILJÖ

I söndags var jag uppe i en övergiven industrilokal och byggde och fotade några stilleben för min portfolio.
Det var verkligen helt magiskt att få vara där inne, inspirationen flödade och ljuset.

Sakerna som finns med på bilderna kommer från mitt hem och det är något som är viktigt för mig.
Jag vill omge mig av saker som är unika. återanvända och helst inte massproducerade.
Visst gör jag undantag men försöker så långt det går att köpa saker på second hand eller loppis och ekologiskt.

Bordet har min vän Caroline Ek designat och tillverkas i Anderstorp.
Kruset är gammalt och är köpt av min vän Marie med butiken Vita Ranunkler

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra