30 september 2013

ETT PAR NYA ÖGON

MÅNDAG
är här igen och helgen har varit mycket bra, fått städat i hela källaren så äntligen kan man använda den.
Varit ute och höstfixat i det härliga vädret, så det kan inte ha varit mycket bättre.
För någon vecka sedan var min vän Carina här och det var så roligt att få hit ett par nya ögon som hjälpte mig där jag hade kört fast i inredningen.
Vi plockade saker av det som fanns hemma och vips så kändes allt helt rätt.
Ett ställe var i pysselrummet som blev arbetsrum som nu är lekrum, där en av mina favoritmöbler slukar massa av förvaring.
Lite fint måste mamma också ha att titta på...

Ha en skön start på veckan!
Kram
sandra
 

10 kommentarer :

  1. En mycket trevlig skåp. Han är en riktig minne spelet;-)
    Du har också en fin ny vecka,
    Kram Uschi

    SvaraRadera
  2. Ibland är det bra med ett par extra ögon! Och bra det där att man "vågar" fråga om dom också, så man inte står där med stoltheten som stoppar en!
    Ha en riktigt bra vecka! Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev! Det är alltid bra med lite smakråd.

    Kram och ha det gott!

    Åsa.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg byrå/skänk du har.....och lampan skulle passa i mitt nya "bloggrum" som jag nyss har fixat till......dottern flyttade ner till källaren och har fått lite mer "privat"............så jag fixade till hennes rum och gjorde det till mitt alldeles egna bloggrum....blev såå nöjd....bilder kommer senare.....................
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Ja ibland blir man hemmablind. Med Carinas ögon fick säkert goda råd, och andra kan se saker som finns att passa in på ett nytt ställe. Sån härlig känsla med lådfacket och det andra till! Vilket team ni varit!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  6. Åhh det är just det jag skulle behöva nu, ett par extraögon alltså!!
    Hjälp va jag e hemma blind just nu!!
    Varma kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Nydelig og inspirerende bilde!! Ha en fortsatt fin mandag:)) Klem

    SvaraRadera
  8. Så härliga jordiga färger! Riktigt vilsamt för ögonen och själen.
    Ha det gott!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra