16 juni 2013

TILL SALU : MADRASSVAR OCH KUDDVAR FRÅN FÖRSVARET

Kuddvar från försvaret
med metallknappar i tvättat linne (ej åt det gula hållet som kudden på bilden visar)
De är tvättade och använda men i mycket fint skick
275 kr / st + frakt
maila: sandra.evy@iname.com
 
Madrassvar
från försvaret
med metallknappar i tvättat linne.
De är oftast i olika längder men brukar variera mellan  80-90 cm breda och 180-190 cm långa.
De är tvättade och använda men i mycket fint skick.
600 kr/st + frakt
maila: sandra.evy@iname.com

KRam
Sandra

3 kommentarer :

  1. Hej Sandra!

    Skulle nog köpa ett överdrag till madrassen, men, tyvärr, måttet passar inte...

    Men fina var kuddfödral & madrassöverdrag! ;)

    Ha en fin vecka! kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att titta in här och njuta av bilderna på din "retro-stil", även om jag själv aldrig skulle kunna ha den stilen hemma (iaf inte i nuläget)...Du har verkligen blick för det här med inredning :)

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!!!! Ville bara kika in o önska dig en riktigt Glad midsommar!!!! Är helt såld på ditt kök och snacka att jag blev avis när jag såg din fina industrivagn....jag har försökt hitta en liknande men icke sa nicke...men en härlig kollega hittade något liknande...kika gärna in o kolla...även om din är så ooootroligt läcker kram från Maja

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra